Sidor

måndag 20 april 2020

Gårdsbutiken öppnar upp igen


På datumet en månad senare än planerat väljer jag att öppna upp gårdsbutiken igen. 
Lördag 25 April 11-16

Nu när värmen har kommit känns det mer rimligt på nå vis, jag kan hålla dörren till butiken öppen hela dagen, bänkarna utanför butiken har kommit på plats & då flyttar även butiken delvis ut, den blir som större lixom & är det någon som inte vill komma in så kan jag självklart ta betalt ute.

Butiken är, vågar jag säga mer välfylld än någonsin så det ska bli otroligt skoj att öppna upp den igen. Det har varit lite trist att komma in dit & se alla finheter i en på obestämd tid stängd butik.

Hur som helst, i veckan småfixar jag med att plantera blommor, sätter upp skyltar, städar & röjer på lagret.



http://pjollerdesign.se/

Jag litar på att ni som besöker butiken är friska & ni kan lita på att jag är desamma såklart!
Med det sagt, varmt välkomna på Lördag.

Inga kommentarer: