Sidor

måndag 31 oktober 2022

Presentkit & virrvarr


Ah, jag har haft en sån bra & produktiv dag idag att jag blir alldeles lycklig.
Tatt tag i saker som hängt över mig ett tag, såsom att göra nya fina presentkit, fota dom & sen putta in dom i webbutiken. Nu finns där nio stycken presentkit att välja bland & det känns så himmelens bra att kunna pricka av det lilla projektet från min Att göra-listan.







Vill ni kika in alla presentkit så kan ni klicka HÄR



Jag har även hunnit snurra ihop ett par av mina Virrvarrinspirerade väggljusstakar. Siktar på ett hinna ytterligare några innan Formstråket  & Olofsfors Julmarknad går av stapeln. Förresten, det här med att stå på julmarknad igen, hur kul är inte det! Har nog inte riktigt förstått hur mycket jag saknat grejjen med att planera & förbereda inför sånt. Nu går tankarna hela tiden på vad jag ska plocka med mej, hur jag ska exponera, hur mycket jag ska ta med & vad ska jag ha på mej! Haha... galet roligt ska det bli. 
       







 

Inga kommentarer: